ПрАТ "ЗАПОРІЖАВТОТРАНС"

     
 

Річний звіт за 2012 рік


Коди
    Дата (рік, місяць, число) 01.01.2013
Підприємство ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖАВТОТРАНС" за ЄДРПОУ 03116795
Територія   за КОАТУУ 2310136300
Організаційно-правова форма господарювання Акціонерне товариство за КОПФГ 230
Вид економічної діяльності Допоміжне обслуговування наземного транспорту за КВЕД 52.21
Складено (зробити позначку "v" у відповідній клітинці):
за положеннями (стандартами бухгалтерського обліку)
за міжнародними стандартами фінансової звітності v
Одиниця виміру тис. грн.    

Звіт
про рух грошових коштів за 2012 рік

Форма N 3 Код за ДКУД 1801004
Стаття Код За звітний період За аналогічний період попереднього року
1 2 3 4
I. Рух коштів у результаті операційної діяльності Надходження від: Реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 19000 19185
Погашення векселів одержаних 015 0 0
Покупців і замовників авансів 020 472 194
Повернення авансів 030 204 245
Установ банків відсотків за поточними рахунками 035 39 48
Бюджету податку на додану вартість 040 0 0
Повернення інших податків і зборів (обов'язкових платежів) 045 1 0
Отримання субсидій, дотацій 050 0 0
Цільового фінансування 060 0 0
Боржників неустойки (штрафів, пені) 070 52 17
Інші надходження 080 63163 60650
Витрачання на оплату: Товарів (робіт, послуг) 090 (10907) (8093)
Авансів 095 (40) (851)
Повернення авансів 100 (0) (26)
Працівникам 105 (4831) (3909)
Витрат на відрядження 110 (101) (14)
Зобов'язань з податку на додану вартість 115 (3900) (4499)
Зобов'язань з податку на прибуток 120 (410) (1570)
Відрахувань на соціальні заходи 125 (2238) (1828)
Зобов'язань з інших податків і зборів (обов'язкових платежів) 130 (1525) (1352)
Цільових внесків 140 (0) (0)
Інші витрачання 145 (56644) (55266)
Чистий рух коштів до надзвичайних подій 150 2335 2931
Рух коштів від надзвичайних подій 160 0 0
Чистий рух коштів від операційної діяльності 170 2335 2931
II. Рух коштів у результаті інвестиційної діяльності Реалізація: фінансових інвестицій 180 0 0
необоротних активів 190 0 3
майнових комплексів 200 0 0
Отримані: відсотки 210 0 0
дивіденди 220 0 0
Інші надходження 230 0 0
Придбання:
фінансових інвестицій 240 (0) (405)
необоротних активів 250 (2093) (2530)
майнових комплексів 260 (0) (0)
Інші платежі 270 (0) (0)
Чистий рух коштів до надзвичайних подій 280 -2093 -2932
Рух коштів від надзвичайних подій 290 0 0
Чистий рух коштів від інвестиційної діяльності 300 -2093 -2932
III. Рух коштів у результаті фінансової діяльності Надходження власного капіталу 310 0 0
Отримані позики 320 0 0
Інші надходження 330 0 0
Погашення позик 340 (0) (0)
Сплачені дивіденди 350 (0) (0)
Інші платежі 360 (0) (0)
Чистий рух коштів до надзвичайних подій 370 0 0
Рух коштів від надзвичайних подій 380 0 0
Чистий рух коштів від фінансової діяльності 390 0 0
Чистий рух коштів за звітний період 400 242 -1
Залишок коштів на початок року 410 572 573
Вплив зміни валютних курсів на залишок коштів 420 0 0
Залишок коштів на кінець року 430 814 572

Примітки: Залишок грошових коштів на кінець звітного року збільшено на 242 тис.грн. 1. Реалізація продукції (товарів, робіт, послуг) - 19000 тис.грн. в т.ч. надходження від: - реалізація квитків пасажирам - 18846 тис.грн. - реалізація товарів - 116 тис.грн. - реалізація путівок на базу відпочинку - 38 тис.грн. 2. Інші надходження - 63163 тис.грн. в т.ч.: - грошові кошти від послуг від продажу квитків пасажирам (90% від тарифу перевізників) - 57820 тис.грн. - грошові кошти згідно договорів оренди - 4692 тис.грн. - грошові кошти згідно продажу товарно-матеріальних цінностей - 204 тис.грн. - винагорода від послуг страхових компаній - 124 тис.грн. - компенсація від продажу путівок на базу відпочинку - 10 тис.грн. - повернення сум від підзвітних осіб - 1 тис.грн. - грошові кошти від послуг по благоустрою території - 66 тис.грн. - повернення поворотної матеріальної допомоги - 177 тис.грн. - отримано з Фонду соцстраху коштів для виплати лікарняних - 69 тис.грн. 3. Витрачення на оплату авансів - 40 тис.грн. в т.ч.: перераховані аванси перевізникам - 40 тис.грн. 4. Зобов'язання з інших податків та зборів (обов'язкових платежів) - 1525 тис.грн., в т.ч.: а) витрачені кошти на сплату податку з доходу фізичних осіб - 670 тис.грн. б) плата за землю: - оренда земельної ділянки згідно договорів – 558 тис.грн. - земельний податок – 282 тис.грн. - збір за спеціальне водокористування - 5 тис.грн. - збір за забруднення навколишнього природного середовища - 10 тис.грн. 5. Інші витрачання - 56644 тис.грн., в т.ч.: - перерахування перевізникам (90% від тарифу на перевезення пасажирів) - 54519 тис.грн. - перераховані грошові кошти страховим компаніям - 819 тис.грн. - виплати по виконавчим листам - 65 тис.грн. - членські внески в інші підприємства - 139 тис.грн. - благодійна допомога згідно рішень правління - 260 тис.грн. - фінансова поворотна допомога - 611 тис.грн. - оренда майна - 205 тис.грн. - сплачені штрафи - 26 тис.грн.


Керівник

 

(підпис)

Фiщук Олексiй Васильович

 

Головний бухгалтер

 

(підпис)

Шевченко Тетяна Миколаївна